2013. május 20., hétfő

Kérdezek - Felelsz:3

Sziasztok! 
Ezt a riportot Halleres osztálytársaimmal készítettem! Szabó Klau, Daróczi Aletta, Lantai Lilla KÖSZÖNÖM!<3

1.kérdés: Hogy ismertétek meg a Szent Johanna Gimit? Hogy 'találkoztatok' vele először?
Klau: Én az interneten olvastam róla sokat, aztán kivettem a könyvtárban az összeset . Végül anyu megvette nekem az összes kötetet.
Aletta: Én nagyon sokszor hallotam róla a neten és kezdett érdekelni, miután benne volt a Bravoban egy interjú akkor még jobban érdekelt. Másnap elmentem a könyvtárba hogy kivegyem.
Lilla: 2010-ben a Libriben. Szülinapomra kaptam könyvutalványt és a Szent Johannát vettem rajta. Akkor még nagyon kevesen ismerték, de nekem szerelem volt első látásra.

2.kérdés: Mit gondoltatok róla először??
Klau: Imádtam!
Aletta: Egyből megimádtam!
Lilla: Imádtam! Folyamatosan attól féltem hogy kiolvasom.

3.kérdés: Miért szerettétek meg?
Klau: Mert tetszett , hogy ez rólunk szól, és igazi magyar . Srácok , akik olyanok mint mi.
Aletta: Mert érdekes, jól fogalmazott.
Lilla: Mert rólunk szól, tudom ez elég elcsépelt, de tényleg így van. Rengeteg könyvet olvastam előtte is, de ebben találtam meg mindent amit elvárok egy jó könyvtől. Egyszerűen jó érzés volt, hogy azokról a dolgokról olvastam, amit én is átélhetek.

4.kérdés: Kedvenc szereplő? ..és miért?
Klau: Zsolti <3 Mert szeretem a beszólásait, és a vicceit.
Aletta: Nekem Reni, mert tisztára olyan mint én. És okos meg kedves és igazi barát.
Lilla: Nehéz kérdés. Talán Kingát mondanám, mert hasonlítunk, de imádom Virág naivitását, Zsolti beszólásait, Ricsi haját, Dave és Macu kütyüit stb. Cortezben pedig szerintem mindannyian szerelmesek vagyunk egy picit.:))

5.kérdés: Melyik fiúval járnátok?
Klau: Corteeeeeeeeeeeez <3333 (lányoknak üzenek: ismerek olyat akinek nem jön be Cortez)
Aletta: Cortez.
Lilla: CORTEEEEEEZ <3 ..vagy Ricsi <3

6.kérdés: Kedvenc kötet?
Klau: Összes.
Aletta:  Nem nagyon tudok választani az összes a kedvenc.
Lilla: Ennél nehezebbet nem is tudnál kérdezni.:))

7.kérdés: Kedvenc jelenet?
Klau: Amikor Reni "beégett" Cortez előtt :DD
Aletta: Amikor dave-re egy 'jó nagy hülye vagyok matricát' ragasztottak a hátára amikor egy csomó helyen volt.
Lilla: Egyértelműen az, amikor a 8./2.ben a bolhaiac van:)

8.kérdés: Olvastatok/olvasni fogtok mást is Laurától?
Klau: Persze... de ettől függetlenül a SzJG marad az örök kedvenc.
Aletta: Majd fogok.
Lilla: Mégjó:D

9.kérdés: Miért Hallert választottátok ofő-nek?
Klau: Most erre válaszolni kell ? Nekem ez nem is kérdés . Alap dolog , hogy Hallert választottam , és egy percig sem gondolkoztam rajta.. Azért , mert ő a legjobb , a legszeretnivalóbb , a leglazább , a legszívbbajosabb , és a legmenőőőőőbbb xD
Aletta: Mert a könyvben is ő az ofő és mert szeretem Haller bá-t.
Lilla: Mert imádtam a könyvben.:) És jól döntöttem.

10.kérdés: Hogy érzitek magatokat most hogy vége? Mi lesz az SzJG után?
Klau: Hát, hogy őszinte legyek, ürességet érzek . Nyílvánvaló , hogy még vagy ötször elfogom olvasni az egész könyvsorozatot, és csak sajnálom, hogy vége van . Szomorú vagyok miatta .:// Ez egy igazán jó szakasz volt. De , ahogy Cortez mondta, "Valminek a vége valaminek a kezdete"
Aletta: Én még nem olvastam el az összeset, de ha az utolsó sorokat olvasom akkor szomorú is és boldog is leszek. Szomorú azért mert vége, boldog azért mert ez a legjobb könyv a világon.
Mi lesz?? semmi.. örökre imádni fogom és többször elolvasom.
Lilla: Most tök gáz lesz de én egy csomót sírtam a végén. ...de jönnek Laura új könyvei, az SzJG-t pedig bármikor elolvashatom újra és újra, ott lesz a polcomon:))

10+1.kérdés: Ha most találkoznátok Laurával mit csinálnátok? Mit mondanátok neki?
Klau: Csak megköszönném . Hogy mit ? Hát mindent . Egész egyszerűen odamennék hozzá , és ezt mondaám : "- Laura néni! Köszönöm. Hogy mit ? Mindent! Megölelhetem ? "
Aletta: Örülnék nagyon neki..azt mondanám hogy köszönjük hogy megírtad nekünk ezt a könyvet és hogy több írását is fogom majd olvasni.
Lilla: Köszönöm hogy színt vitt az életembe, hogy kiragadott a szürke hétköznapokból, hogy részese lehettem a Szent Johanna Giminek. Köszönjük Laura! <3


Köszönöm a válaszokat, igazán, nagyon! <3
Készítette: Tami

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése