2013. május 20., hétfő

Halleresekről!

Sziasztok :)
Örülök ,hogy én írhatom a cikket a "leg" osztályról. Hogy ez mit is jelent ? Ez egyszerű :). A Halleresek a "leg"-ek . A legjobb osztály, a legviccesebb , a leghülyébb, a legőrültebb, a legbalhésabb , őket szeretik a legjobban, ők a legaranyosabbak , és nem utolsósorban a legösszetartóbbak . Hát , ezek mi vagyunk .
Az osztályunkban nem régen (május 19.-én) bulit tartottunk , ami eléggé jól sült el :). Beszélgettünk, viccelődtünk, nevettünk , zenéket hallgattunk , és írtunk sok-sok cikis/vicces sztorit , amik velünk történtek meg. Legalább a hangulat megvolt.
Az utóbbi időben a többi osztály eléggé lepukkadt lett . Ezen azt kell érteni , hogy nem volt jó hangulat , unalmasan teltek a napok , és kevesen mentek fel . Mi a bulival oldottuk meg ezeket a problémákat , és mostanra már ez az osztályújság is remekül sikerült . Ezért is összetartó a mi osztályunk . Ha elromlik valami, mi nem eldobjuk , hanem megjavítjuk . Örülök , hogy ebbe az osztályba jelentkeztem , és egyáltalán nem bántam meg . Hisz ez a nekem való :)
#szeretemazosztályomat♥

Készítette: Klaucc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése